Vores messeguide sikrer dig succes på messen
Mens den digitale verden er en god platform for reklame og for at få et specifikt budskab ud, er der intet, der giver bedre grobund for en god aftale og et salg, som det personlige møde eller en live demonstration. Her er messen en oplagt platform.
At udstille på en messe er hårdt arbejde og forberedelse. God planlægning op mod messen er essentielt for at kunne sikre størst mulig værdi. For netop at få mest muligt ud af din messedeltagelse, er her vores bedste råd til, hvordan du kan gribe det hele an. Vi vil i denne guide arbejde med fire faser, som du kan følge step-by-step, så du helt konkret og enkelt kan få det nødvendige overblik for din messestand.

Fase 01 / Strategi
Kend jeres strategiske udgangspunkt og bliv udfordret på konceptet.

Fase 02 / Planlægning
Få indsigt i den indledende fase med planlægning og klargøring.

Fase 03 / Afvikling
Hvad skal der ske, når messens døre åbnes for gæsterne.

Fase 04 / Opfølgning
Stormen har lagt sig, men der er stadig en masse at gøre.