Grafik, messeguide del 4

Få det forkromede overblik
med den fjerde del af vores messeguide

I fjerde del af messeguiden giver vi dig vores bedste råd og vejledning til, hvordan du følger op på og evaluerer din messedeltagelse. 

Vores messeguide sikrer dig succes på messen

Mens den digitale verden er en god platform for reklame og for at få et specifikt budskab ud, er der intet, der giver bedre grobund for en god aftale og et salg, som det personlige møde eller en live demonstration. Her er messen en oplagt platform.

At udstille på en messe er hårdt arbejde og forberedelse. God planlægning op mod messen er essentielt for at kunne sikre størst mulig værdi. For netop at få mest muligt ud af din messedeltagelse, er her vores bedste råd til, hvordan du kan gribe det hele an. Vi vil i denne guide arbejde med fire faser, som du kan følge step-by-step, så du helt konkret og enkelt kan få det nødvendige overblik for din messestand.

Expo_Aftale

Fase 01 / Strategi

Kend jeres strategiske udgangspunkt og bliv udfordret på konceptet.

Expo_Planlægning

Fase 02 / Planlægning

Få indsigt i den indledende fase med planlægning og klargøring.

Expo_Afvikling

Fase 03 / Afvikling

Hvad skal der ske, når messens døre åbnes for gæsterne.

Expo_Aftale

Fase 04 / Opfølgning

Stormen har lagt sig, men der er stadig en masse at gøre.