Grafik, messeguide del 2

Få del 2 af vores messeguide. 

Du har forhåbentlig allerede læst den første del af vores messeguide, som omhandler din messestrategi. Er det ikke tilfældet, så kan du finde den på vores hjemmeside. 

Næste del af vores messeguide har til hensigt at give dig indsigt i selve planlægning - og design processen af din messestand.

Vores messeguide sikrer dig succes på messen

Mens den digitale verden er en god platform for reklame og for at få et specifikt budskab ud, er der intet, der giver bedre grobund for en god aftale og et salg, som det personlige møde eller en live demonstration. Her er messen en oplagt platform.

At udstille på en messe er hårdt arbejde og forberedelse. God planlægning op mod messen er essentielt for at kunne sikre størst mulig værdi. For netop at få mest muligt ud af din messedeltagelse, er her vores bedste råd til, hvordan du kan gribe det hele an. Vi vil i denne guide arbejde med fire faser, som du kan følge step-by-step, så du helt konkret og enkelt kan få det nødvendige overblik for din messestand.

Expo_Aftale

Fase 01 / Strategi

Kend jeres strategiske udgangspunkt og bliv udfordret på konceptet.

Expo_Planlægning

Fase 02 / Planlægning

Få indsigt i den indledende fase med planlægning og klargøring.

Expo_Afvikling

Fase 03 / Afvikling

Hvad skal der ske, når messens døre åbnes for gæsterne.

Expo_Aftale

Fase 04 / Opfølgning

Stormen har lagt sig, men der er stadig en masse at gøre.