Layout digitale trends-1

Få vores nye brochure om digitale trends lige her! 

Vi har samlet en oversigt over nogle af 2022s forbrugertendenser og givet vores bud på, hvordan du kan håndtere og kombinere disse trends med din messestand, dens koncept og design.

God fornøjelse! 

Vores magasin med forbrugertendenser hjælper dig godt på vej!

De sidste par år har COVID-19 fyldt meget og konsekvenserne har været enorme på enkelte individer såvel som samfundet og virksomhederne. Vi kan efterhånden se os ude af pandemien, hvor smittetrykket er dalende og virussen ikke anses som en samfundskritisk sygdom. Men det efterlader os dog stadigvæk med efterreaktioner og nye tendenser hos forbrugerne og ændringer i lande kulturen. Det er derfor relevant at forstår forbrugerne og se på deres adfærd med nye øjne. Fordi post-Corona er aktuel! 

Vi gennemgår i vores guide, hvilke tendenser vi oplever i 2022, fordi selvom COVID-19 har huseret især i det fysiske rum, så har den digitale verden mere end nogensinde vundet frem og vi skal stadigvæk se det univers som en god kommerciel platform for reklame, omtale og talerør for budskaber.

Spørgsmålet er så bare "Hvordan tager vi højde for disse nye forbrugertendenser i messebranchen?". Det personlige og fysiske møde er nemlig stadigvæk værdifuldt og ikke mindst nødvendigt at genetablere. Messeåret er for alvor startet - så læs med her, så din messestand er up-to-date med forårets forbrugertendenser for 2022. 

I vores guide gennemgår vi tre nye tendenser med dig og kommer med vores bud på, hvordan du kan håndtere og kombinere disse med designet og konceptudviklingen af din messestand.